torek, 6. junij 2017

Rodica (1966m) in Črna prst (1844m)

V soboto sva imela spet zgodnje bujenje, Do sedmih zjutraj se je bilo potrebno pripeljati skoraj do Tolmina, natančneje do vasi Rut, kjer smo člani GK Limberk začeli s turo. Predvideno je bilo, da se bo kmalu po začetku ture skupina razdelila na dva dela. Ena skupina naj bi šla plezat v novo Limberško smer na Novi vrh, druga skupina pa bi prehodila pot do Rodice in naprej na Črno prst. Iz Črne prsti naj bi se po krožni poti vrnili na Rodico in se spustili do izhodišča. Ker bi bil to kar velik zalogaj za en dan, smo bili hitro sklepčni, da bomo naredili majhne popravke prvotnega načrta.
Devetnajst, toliko se nas je zbralo, smo se po jutranji pogostitvi naše vodnice Magde počasi pripravili za pot. Prva posebnost ture je bila ta, da smo se na pot odpravili brez vodnice, ker si je nekaj dni nazaj poškodovala koleno, ki ga bo potrebno pozdraviti. Ker smo imeli v skupini kar nekaj izkušenih vodnikov, ni bilo večjih težav najti zamenjave, velik del obveznosti pa je že na začetku prevzel Samo.
Na pot smo se podali skupaj, kmalu pa se je skupina šestih članov ločila od nas, saj so se po drugi poti odpravili na plezanje . Ostali smo nadaljevali pot proti vrhu Rodice. Vreme smo imeli ves dan zelo ugodno za hojo. Ni bilo sonca, zato ni bilo pretirano vroče, mogoče malo soparno. Čez dan je deževalo vse okrog nas, mi pa smo jo odnesli brez kaplje dežja.
Dogovorili smo se, da gremo do Rodice, od tam pa še do Novega vrha, kjer bi se srečali z našimi plezalci in se po isti poti vrnili v dolino. Davorin in Nada sta rekla, da bosta verjetno šla do Črne prsti, za pot do izhodišča pa uporabila lovsko stezo, katero sta že enkrat prehodila in je precej krajša od poti, ki je bila po prvotnem načrtu.Ponudba je bila zelo mamljiva in hitro nas je bilo pet kandidatov za Črno prst. To je bila druga posebnost ture, saj smo na koncu imeli tri skupine z izkušenimi vodniki in čisto različnimi potmi. Plezalci so varno preplezali zadano pot in se hitro umaknili v dolino, ker so se začeli črni oblaki zbirati nad Rodico. Tudi druga skupina, ki je šla do Novega vrha je po krajšem počitku in občudovanju lepih razgledov počasi krenila po isti poti nazaj v dolino. Nas pet pa se je odpravilo po lepi grebenski poti proti Črni prsti. Pot je res lepa, razgledna in dokaj nezahtevna. Na Črni prsti smo na hitro malo pomalicali, pritisnili žig v naše izkaznice Slovenske planinske poti in po krajšem počitku nadaljevali pot proti Babjemu zobu. Nekje na sredini poti smo zavili na lovsko stezo, ki je bila na začetku zelo slabo vidna, zato smo kar nekaj časa hodili bolj na slepo preden smo jo našli. No ja, če sem pošten, sta jo našla naša vodnika, Nada in Davorin. Pozna se jima, da imata ogromno izkušenj in hitro smo bili spet na pravi poti. Najmanj kar lahko naredim je, da se jima zahvalim za učinkovito vodenje in prijetno družbo. Na koncu pa nas je čakala pogostitev, ki je v našem društvu že kar ustaljena praksa, pripravi pa jo vodnik.

Magda nas je zjutraj pozdravila in nam zaželela srečno pot

Pot se začne po gozdu

Tukaj smo bili še vsi

Plezalci so nas zapustili

Pogled naprej na našo pot

Toliko nas je ostalo po prvi delitvi

Vso pot so nas spremljali lepi razgledi

Tukaj so plezali naši plezalci, ...

... mi pa počasi proti vrhu

Vrh Rodice se že vidi na levi

Pogled proti Voglu in njegovim sosedom

Še malo pa smo na vrhu

Prvo srečanje s snegom

Na vrhu Rodice

Priprava za nadaljevanje poti

Bohinjsko jezero, zadaj pa naš očak v oblakih

Še ena skupinska...

Krasna pot po grebenu

Kar nekaj odtenkov zelene...

Potka po grebenu

Cvetje v vseh mogočih barvah

Pogled nazaj na Rodico

Pot po grebenu je zelo lepo urejena

Nekaj cvetja s poti

Na tej steni so se potili naši plezalci

Lahko smo prešteli naše fante in dekleta

Prvi pogled na Črno prst

Okrog nas pa ves dan težki oblaki z dežjem

Vse strehe nove in obrnjene v isto smer
Dom na Črni prsti

Možne smeri

Kratek počitek

Tukaj nekje bi morala biti...

...lovska pot
Še enkrat pogled nazaj na Novi vrh

Lepa stena nad našo potjo

Lahko bi se usedel in gledal po dolini...

Tale se je pa malo izgubil. Bil je živ, kaj naj bi počel in kam naj bi šel mu pa ni bilo najbolj jasno

In spet tam, kjer smo zjutraj začeli

Na cilju pa kraljevska pogostitev in..., ja, zadovoljni smo odšli proti domu :-)